Opis forum
Imię:Shun
Nazwisko:Kazami
Wiek:16
Domena:Ventus/Aquos/Darkus.
Bakugany:
Dharak Colossus[3700G],
MAC Spider[700G]
Hades[600G]
Ingram[400G]
Macubass,[700G]
AjeCor.
Sm:
Otchłań Ciemności:
Sonda Ognia:
Podmuch Zła:
Osłona Gazeru:
Płomień Żaru:
Osłona Ciemności:
Fala Exodusu:
Pajęcza Sieć: Anuluje supermoce przeciwnika.
Mega Cios Terroru: Zabiera 300 punktów mocy każdemu przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy MAC Spiderowi.
Uścisk Pająka: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Igła Tarantuli: Dodaje 400 punktów mocy Mac Spiderowi i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Kolczaste Działo: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi.
Grad Igieł: Zabiera 300 punktow mocy przeciwnikowi.
Smuga Protonu: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
Trójząb Fazy: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
Działo Armatnie: Dodaje 900 punktów mocy do Hadesa.
Pełny Wybuch: Dodaje 1000 punktów mocy do Hadesa.
Karty Hadesa w formie Alpha HydranoidaEdytuj
Atak Światła Chaosu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy Hadesowi.
Siła Zniszczenia: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0.
Trójząb Zniszczenia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hadesa.
Siła Wiatru - Lśniące Cięcie: Przenosi 200 punktów z mocy przeciwnika do mocy Ingram
Siła Wiatru - Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
Podział Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.
Pancerne Zwycięstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów.
Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
Pancerna Kopuła: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika
Bicz Łowcy: Zabiera 200 punktów mocy i unieruchamia przeciwnika.
Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi.
Kompozycja Bitwy: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi.
Mobil Niszczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi.
SANFEM: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa.
Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi użyć karty otwarcia.
Zanurzenie: Anuluje działanie karty otwarcia.
Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika.
Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Atak Tsunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
SANFEM TR 2: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa.
Zaburzenie: Anuluje supermoce przeciwnika i blokuje następne.
Ostatnio edytowany przez Shun (2012-02-17 12:01:29)
Offline